.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست سنگین تیم والیبال کاله در امل

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز تیم کاله مازندران میزبان تیم میزان خراسان رضوی در شهرستان آمل بود.
 

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی، هفته هفتم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور از ساعت 17 امروز با شش دیدار در سراسر کشور دنبال شد که در یکی از این دیدارها تیم والیبال کاله مازندران علیرغم میزبانی این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به حریف خود واگذار کرد.

این دیدار حساس در حالی در سالن ورزشی 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل دنبال شد که با استقبال پرشور تماشاگران و والیبال‌دوستان همیشگی آمل روبرو  گشت.

در بازی امروز تیم میزان خراسان توانست ست نخست را با نتیجه 25 بر 17 بر تیم میزبان پیروز شود.در ادامه شاگردان بهروز عطایی در یک بازی نه چندان مناسب و بسیار ضعیف ست دوم را هم با نتیجه 25 بر16 به حریف خود واگذار کردند.

در ست سوم هم بازیکنان میزان خراسان و کاله آمل بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند که در انتهای این ست این تیم میزان خراسان بود که توانست بازی را با نتیجه  29 بر 27 به نفع خود نماید تا به این ترتیب دومین شکست تیم کاله در این دوره از رقابت ها و در مقابل دیدگان طرفدارانش زقم خورده و جایگاه مناسب خود را در جدول رقابت ها از دست بدهد.

 

خاطر نشان می سازد کاله مازندران که هفته گذشته در دیداری خارج از خانه مقابل پیشگامان کویر یزد با نتیجه سه بر صفر شکست خورد بعد از چندین هفته، صدرنشینی خود در این دوره از رقابت‌ها را به یزدی‌ها داده و  به مکان دوم جدول سقوط کرد.

در بازی امروز از سوی فدراسیون والیبال حمید حق‌بین به عنوان ناظر این دیدار انتخاب شده و ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی این دیدار حساس را سوت زدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.